З 22 по 29 жовтня батькам та школярам було запропоновано провести тиждень родинного читання. Діти читали батькам казки В.Сухомлинського.
26 жовтня з 9-класниками проведено годину спілкування «Щира розмова» з використанням порад В. Сухомлинського.
23 жовтня у бібліотеці школярі ознайомилися з тематичною виставкою «Майстерня умілих рук», що сприяла розвитку творчості дітей. Діти вчилися виготовляти саморобки своїми руками.
19 жовтня з першокласниками проведено урок на природі за методикою В. Сухомлинського.
18 жовтня з учнями 10 класу було проведено бібліотечний урок «Той, хто по-справжньому любить Батьківщину – з усякого погляду справжня людина».
16 жовтня учні 4 класу здійснили уявну подорож у казкові світи В. Сухомлинського «Школа під голубим небом».
11 жовтня учні 2-го та 3-го класів здійснили віртуальні подорожі за оповіданнями В. Сухомлинського.
9 жовтня учні старших класів переглянули фільм «Павлиський романтик».
5 жовтня представники педагогічного колективу брали участь у бібліотечних посиденьках «Учитель Сухомлинський – уроки на завтра». Бібліотекар ставила за мету розкрити перед колегами непросту історію створення і видання книги «Серце віддаю дітям», щоб через її зміст донести головні ідеї гуманної педагогіки В. Сухомлинського.
2 жовтня учні 6-8-х класів переглянули віртуальну книжкову виставку «Літературна спадщина гуманіста, мислителя та педагога В. Сухомлинського».
З 1 жовтня у бібліотеці пройшов місячник до дня народження Василя Сухомлинського «Добро творити на землі людині лиш дано». Біля книжкової виставки було проведено інформаційну хвилинку про цікаві факти з життя великого педагога «Штрихи з портрета». Присутні мали змогу, гортаючи сторінки книг, потрапити в «школу батьківства», «школу мислення і мови», «школу творчості і краси», «школу моральності».
19 вересня у бібліотеці з учнями 9 класу було проведено відео-урок з обговоренням «Лозова у роки Другої Світової війни». Діти дізналися про часи окупації з військової кінохроніки.
27 жовтня з учнями 6 класу проведено урок-проект «Щоб здоров’я мати, треба змалку про нього дбати». Учні говорили про необхідність зміцнення здоров’я зубів, дізналися про деякі причини карієсу, вчилися дотримуватися правил гігієни, дбайливе ставлення до власного здоров’я.
24 жовтня у 3 класі проведено бесіду «Особиста гігієна – запорука здоров’я молодших школярів», де говорилося про профілактику небезпечних захворювань. Знання про туберкульоз, про профілактику цієї небезпечної хвороби діти отримали за допомогою «відкриттів». Учні об’єдналися в групи захисників здоров’я та мікробактерій, що сприяло зацікавленню дітей шляхом діалогу. Кожна група розігрувала задану ситуацію за ролями. Школярі виявили розвинуту фантазію та творчу уяву, вони дуже люблять казку, тому вчилися на прикладах казкових героїв.
20 жовтня у 5 класі проведено тематичну годину «Учись берегти здоров’я». Учні познайомилися з вітамінами та дізналися ро їх значення для організму людини, систематизували знання про овочі та фрукти. Учитель намагався сформувати свідому установку на здоровий спосіб життя.
19 жовтня у 4 класі проведено годину здоров’я «Шкідливі звички». Школярі отримали інформацію про алкоголізм, тютюнопаління, наркоманію та їх негативний вплив на дитячий організм. Ознайомилися з фактами, що заставляють замислитися; почули думку ровесників, які пройшли випробовування тютюном, але зрештою обрали здоровий спосіб життя.
18 жовтня з учнями 1 класу було проведено тематичну годину «Абетка здоров’я – наш режим дня». Діти поринули у минуле, поглянули, як жили давним-давно наші діди-прадіди, наші славні козаки. Згадали прислів’я, читали вірші, розвивали спритність у іграх «Півники», «Силачі». Малеча дізналася про життя та побут козаків, про їхню сміливість, волю і честь, виявили бажання бути здоровими і сильними.
17 жовтня зі старшокласниками проведено урок видатних особистостей «Зірки олімпійського спорту». Спочатку учні здійснили екскурс у минуле: дізналися про зародження олімпійського руху, основні принципи, значущість олімпізму для суспільства та кожної людини. Школярі ознайомилися з досягненнями спортсменів світу й України в Олімпійських іграх, переглянувши цікаві презентації.
12 жовтня для 8 учнів класу було проведено годину запитань і відповідей «Порфирій Іванов. Зцілення вірою». Школярі ознайомилися з однією з найефективніших оздоровчих систем ХХ століття, вчення якої грунтується на вірі. Діти переглянули документальний фільм про Порфирія Івановича, дізналися, що в кожній людині приховані сили, що допомагають долати будь-які хвороби: треба тільки повірити в себе і тоді можна забути про фізичну недосконалість. Секрет здоров’я, на думку П. Іванова, полягає у здатності зануритися в енергетику трьох стихій: землі, повітря і води. Але найголовніше – вірити в свої сили.
11 жовтня учні 2 класу здійснили мандрівку «Країна безпеки», яка почалася з 1683 року, коли Петро І видав указ про введення Правил дорожнього руху. Потім потрапили у 1891 рік, коли з’явився перший автомобіль. З того часу зросла інтенсивність руху на дорогах, підвищилася відповідальність водіїв, пасажирів, пішоходів. Казкові герої Вовк, Баба Яга та міліціонер допомогли школярам зрозуміти, як важливо значення знати правила дорожнього руху та дотримуватися їх.
|