30 січня 2014 року у Катеринівській ЗОШ І-ІІІ ступенів
проведено теоретичний семінар на тему «Реалізація творчого потенціалу учнів
шляхом індивідуально особистісного підходу у навчанні».
Проблема розвитку творчого потенціалу учня є актуальною, бо
саме творча особистість може бути конкурентоспроможною в сучасному світі, саме
цілісна, духовно багата, творча людина спроможна по-справжньому керувати
майбутнім, лише така особистість може впевнено подивитися в обличчя новизні.
Мета семінару – ознайомити членів педагогічного колективу з
теоретичною інформацією щодо розвитку творчого потенціалу учнів шляхом
індивідуально особистісного підходу у навчанні.
На семінарі виступила
Мила Н.А., керівник ШМО природничо-математичного циклу, яка зауважила,
що мета сучасної школи – забезпечити подалі формування особистості дитини,
цілеспрямовано виявляти й розвивати здібності, формувати уміння та бажання
вчитися, створювати умови для самовираження учнів у житті та різних видах
діяльності. Наталія Анатоліївна ознайомила присутніх з презентацією на тему:
«Упровадження особистісно-орієнтованих технологій в сучасний урок». Учитель англійської мови Андрющенко Т.М. виступила
з доповіддю «Шляхи реалізації творчого потенціалу учнів».
Архипова Л.І., бібліотекар школи, представила новинки
психолого-педагогічної літератури з цього питання.
Підводячи підсумки семінару, заступник директора з НВР
Дьоміна Л.Ю. зазначила, що позитивні результати
в навчально-виховному процесі можуть бути досягнуті лише тоді, коли
будуть створені умови для реалізації творчого потенціалу кожної дитини. Вчитель
теж має бути творчим, щоб навчальний процес був цікавим, різнобічним і
результативним. Дати дітям відчути
радість праці, щастя успіху в навчанні, збудити в їхніх серцях почуття власної
гідності – ось найперше завдання педагога, бо успіх у навчанні – єдине джерело
внутрішніх сил, що породжує енергію для боротьби з труднощами, бажання вчитися.
Учасниками семінару-практикуму були схвалені методичні
рекомендації з даної теми, які сприятимуть реалізації творчого потенціалу учнів в практичній діяльності педагогів. |