14 лютого відбувся семінар «Пріоритети виховання на засадах педагогіки партнерства». Педагоги закладу наголосили, що педагогіка партнерства організовується на принципах добровільності й спільних інтересів; ґрунтується на повазі й рівноправності всіх учасників; передбачає активне включення всіх учасників у реалізацію спільних завдань та готовність брати на себе відповідальність за їх результати. Під час виконання завдань вчителі торували шляхи реалізації ідей педагогіки партнерства. Утвердили, що основні принципи педагогіки партнерства:
- повага до особистості;
- доброзичливість і позитивне ставлення;
- довіра у відносинах, стосунках;
- діалог – взаємодія – взаємоповага;
- розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків);
- принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей).
Педагоги прийняли рішення, що навчальний заклад має ініціювати нове, ґрунтовне залучення родини у побудові освітньої траєкторії дитини; учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями й прагненнями, є добровільними та зацікавленими прибічниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат.
|