12 лютого відбулося засідання педагогічної ради на тему: «Роль контролю та стимулювання навчальної діяльності школярів у підвищенні рівня якості знань учнів та розвитку їхньої творчої активності».
Мета педради: забезпечення якості освітньої діяльності кожного учасника навчально-виховного процесу, визначення способів розв'язання проблем педагогічної практики; розроблення заходів з поліпшення навчально-виховного середовища; активізації діяльності колективу у використанні ролі контролю, оцінювання та стимулювання навчальної діяльності, у підвищенні її результативності та розвитку творчої активності учнів, визначення шляхів підвищення ефективності кожного уроку в контексті застосування інноваційних технологій, вивчення перспективного педагогічного досвіду.
Педраду проведено у вигляді консиліуму, під час якої у кожного з учасників педагогічної ради була можливість висловити свою точку зору з даного питання, а вчителі – члени творчих груп поділились власним досвідом роботи з питань:
1.Дотримання принципу об’єктивності оцінювання. Здійснення індивідуального підходу до школярів у процесі контролю і стимулювання навчальної діяльності учнів.
2.Роль та значення почуття відповідальності за виставлену оцінку. Причини формалізму в здійсненні контролю за навчальною діяльністю учнів.
3. Основні види контролю за рівнем навчальних досягнень учнів початкових класів, їх ефективність та роль у підвищенні якості знань
4. Підготовка учнів до ДПА та ЗНО. Робота над повторенням основних питань, які закладені в програмах тестування з навчальних предметів. |